A márkát 1973-ban alapították a Shah fivérek, akik a kor farmerkínálatát nem találták kielégítőnek, így a Portobello Market kis standján kezdték el ... Tovább
értékesíteni egyedi farmerjeiket.
Már 1980-ra a fiatalság vezető és trendteremtő márkája lett. Mára 60 országban van jelen a cég, 300 sajátmárkás üzlettel.
A márka izgalmas, trenddiktáló darabokat kínál a divat iránt érzékeny közönség felé.
Fő vonalként kollekcióikban a farmerra építenek, és a farmeres szettek mellé, azokhoz illő egyéb ruhadarabokat illesztenek, modern, urbánus stílusban. Az angol divat minden jellemzője felismerhető ruháikban, ami néha meghökkentő, néha lusta, de mindig van benne valami plusz.
Igazi különlegesség az Andy Warhol nevével fémjelzett alkollekció, ami minden szezonban a letisztult szabásvonalakat egyesíti Warhol feltűnő, grafikus mintáival, és nyomataival.