Az Under Armour szlogenje elárulja a cég filozófiáját, az I WILL™ azt az elszántságot és eltökéltséget szimbolizálja, melyre minden sportolónak szüksége van ... Tovább
ahhoz, hogy eredményes legyen és elérje céljait. Legyen szó olimpiai bajnokról, vagy épp egy első szigetkörére készülő amatőr futóról, az I WILL szemlélet nélkül egyikőjük sem lesz sikeres céljai elérésében. A célokat kitűzni és azokat mindenáron elérni neked kell, mi csupán segíteni szeretnénk neked ebben!
A márka küldetése, hogy szenvedélyesen és folyamatosan dolgoznak olyan fejlesztéseken, konstrukciókon, amelyek jobbá tehetik minden sportoló életét.
A márka létrejöttét, mint oly sok más esetben egy igény hívta életre. 1996-ban Kevin Plank egy egyetemi focicsapat tagja olyan mezen kezdett el gondolkodni, amely bírja a sportolók izzadását, és nem kell az edzés alatt többször pólót cserélniük.
Az általa alapított céget Under Armour-nak nevezte el, majd miután kiterjedt és széleskörű kutatásokat végzett a szintetikus anyagú termékek sportban történő felhasználásának területén, megalkotta az első Under Armour HeatGear® pólót, aminek a „#0037” nevet adta. Az így kifejlesztett nedvesség elszívó anyagból olyan pólót tudott készíteni, ami könnyű volt, hűtöte és szárazon tartotta a sportolót még a legforróbb időjárási körülmények között is.
Kezdetben nagymamája pincéjében dolgozott (Georgetown, Washington DC) és innen járta az USA keleti partját, hogy az autója csomagtartójából árulja ezt a forradalmian új terméket. Aztán 1996 végére létrejött az első csapatszerződése is, amikorra az Under Armour már 17,000 dolláros üzletté fejlődött.
2006-tól az Under Armour márka kollekcióját cipőkkel bővíti, hogy tetőtöl talpig felöltöztethesse a sportolókat. A sportcipők piacán is nagyon hamar óriási sikerekre, és forgalomra tesz szert.
A 2010-es évek végére a cég forgalma meghaladja az évi 1 milliárd dollárt.