Claudio Grotto 1986-ban alapította
meg a Grotto Spa-t. A szakma alapjait édesanyjától leste el, akinek rövidáru
üzlete volt. 1990-ben mutatta be első, ... Tovább
saját tervezésű kollekcióját.
A cég ma már 56 országban van
jelen, 3000 üzlettel, és 6 európai leányvállalattal rendelkezik, köztük
Magyarországon is eggyel. Ezen kívül japán, távol-keleti, és indiai
leányvállalataival is jelen van a világban.
A cég olaszországi
kutatóközpontja hivatott a kiemelkedő minőség és egyedi dizájn megalkotására,
és egyedi anyagkezelési technikák kifejlesztésére. Technikai újításokat hoznak
itt létre és ez a szülőhelye a legendás GAS farmereknek is.
A gyártás minden elemét a teljes
képnek rendelik alá.
Olyan fiataloknak tervezik
ruháikat, akik követik a divatot, de ezzel egy időben kényelmes, hordható és
minőségi darabokra vágynak.
A logó a dupla szivárvánnyal
jelképezi az alkotó energikus, előremutató szellemét.
A GAS összetéveszthetetlen
stílusa, hordható és sokoldalú öltözetet teremt, kimagasló minőségben, figyelve
még a legapróbb részletekre is.
A márka a hivatalos ruházati
szponzora a Repsol Honda motorcsapatának, mely összefonódásból születtek az ikonikus
GAS Repsol kabátok, pólók és felsők.