Gyakran ismételt kérdések

Készleten lévő termékek esetében 1 munkanapon belül.
A vásárlás módosítására vonatkozó kérést, kérjük, jelezd ügyfélszolgálatunknak a 06-1/999-9949 telefonszámon, vagy az info@dressa.com e-mail címen.
A megvásárolt termék visszaküldésére a kézhezvételtől legfeljebb 30 nap áll rendelkezésedre. A beérkezést követően küldjük a csereterméket. A megfelelő termékre új rendelést kell leadni.
Csak Magyarország területére szállítunk.
Megrendeléskor a bank a vásárlás összegét terheli a bankkártyán. Amennyiben a rendelés törlésre kerül, úgy a vásárlás összegét visszautaljuk.
Megrendeléskor a bank a vásárlás összegét terheli a bankkártyán. Amennyiben módosítás történik a rendelésen, úgy a különbözetet visszautaljuk.
Amennyiben nem tetszik az általad megvásárolt termék, nem kell aggódnod, kicseréljük vagy visszafizetjük az árát. Kérlek, az alábbi elérhetőségek egyikén jelezd a problémát az ügyfélszolgálatunknak, akik szívesen segítenek Neked:
E-mail: info@dressa.com
Telefonszám: 06-1-999-9949
Dressa.hu chat (a webshop jobb alsó részén a felugró ablakban)
Megrendeléskor a bank a vásárlás összegét terheli a bankkártyán. Amennyiben módosítás történik a rendelésen, úgy a különbözetet visszautaljuk.

A visszaküldési igényt az ügyfélszolgálatunkon jelezd az alábbi elérhetőségek valamelyikén:

E-mail: info@dressa.com

Telefonszám: 06-1-999-9949

Dressa.hu chat (a webshop jobb alsó részén a felugró ablakban)

A cseretermékkel kapcsolatban (pontos méret, szín, stb.) az ügyfélszolgálatunkkal tudsz egyeztetni. A cseretermékről az ügyfélszolgálatunk készít egy új megrendelést, és erről küldünk egy számlát a termék teljes összegével. Ezt természetesen nem kell kifizetni a futárnak, csupán az esetleges különbözetet magasabb értékű cseretermék választása esetén. Az ügyfélszolgálatunkkal egyeztetett napon érkezik majd a futár a visszáruzandó termékért, és amikor az beérkezik raktárunkba, mi futárral kiküldjük a csereterméket.

Nem kell szállítási díjat fizetned, amennyiben az átvétel napját követő munkanap 14.00-ig jelzed felénk, hogy nem felel meg a termék. Ebben az esetben a Sprinter futárszolgálat ingyen visszaszállítja a terméket, a visszaszállítás költségeit cégünk fedezi.

Amennyiben ennél később, de még 30 napon belül jelzed a problémát, akkor a jogszabályoknak megfelelően lehet visszaküldeni a terméket.

Amennyiben nem tudod átvenni a csomagod és emiatt a futárnak másodszor is ki kell szállítania, úgy már nem áll módunkban biztosítani a fenti ingyenes áruvisszaküldést.

Amennyiben az első csomagfelvétel a Te hibádból meghiúsul, azaz a futár a megjelölt időintervallumban érkezik, de nem adod át neki a visszaküldendő csomagot vagy nem talált meg a megjelölt helyszínen, úgy a fenti ingyenes áruvisszaküldés lehetőségét elveszíted.

Amennyiben a cserecsomag sem felel meg, úgy ebben az esetben a második csomag visszaküldésének költsége már Téged terhel.

A terméket kézhezvétel után ért károkért Te vagy a felelős, amennyiben azok nem rendeltetésszerű használatából eredendően keletkeztek.

Amennyiben az átvétel napját követő munkanap 14.00 óráig nem, de még 30 napon belül jelzed a problémádat, úgy természetesen a jogszabályoknak megfelelően járunk el, melyről az ÁSZF menüpontban tájékozódhatsz.

Elállás esetén a sértetlen terméket a számlával vagy annak másolatával, saját költségen küldd vissza az InVenturio Zrt. 1139 Budapest Teve utca 60. raktár címére és cégünk 14 napon belül visszatéríti a visszaküldött termék(ek) vételárát, illetve a teljesítéssel felmerülő fuvarköltséget is.

Ebben az esetben a nyitáshoz kapott kód (14 napig érvényes) segítségével vissza tudod tenni a csomagot az automatába, futárunk felveszi a csomagot és kiküldjük a csereterméket. Amennyiben elállnál a vásárlástól, a csomag felvétele után visszautaljuk a vételárat.

Ebben az esetben is igaz, hogy amennyiben a cserét ill. elállást nem jelzed felénk az átvételt követő munkanap 14:00 óráig, a saját költségeden tudod visszaküldened a csomagot.

Ha drágább termékre cserélnéd a megrendelt terméket, a különbözetet minden esetben ki kell fizetned a következők szerint:

Futárszolgálat: a különbözetet a futárnak kell fizetni készpénzben.

Foxpost: bankkártyával lehetséges a különbözet kifizetése.

A visszaküldött termék(ek) vételárát illetve a teljesítéssel felmerülő fuvarköltséget 14 napon belül térítjük vissza.
Fehérneműt és fürdőruhát ugyanúgy visszaküldhetsz, mint bármely más árut, abban az esetben, ha azokat nem viselted és eredeti állapotukban vannak.
A rendelés leadásakor jelezheted, hogy milyen névre és címre kéred a számlát. Amennyiben eltér a szállítási címtől, külön kell jelezned, egyéb esetben automatikusan a megadott szállítási címedre állítjuk ki.